Morgonstund har guld i mun

Känner mig lite som gubben i lådan som loggar in på blogg.se igen, där jag en gång var en trogen skrivare. Just IDAG vill jag sprida mitt liv utöver internet, jag hoppas ni arbetsgivare som googlar upp mig ser vilken OTROLIGT ansvarsfull tjej jag är som äter frukost. (klart ni ska tacka ja till mig! hehe)
image description
Jag har faktiskt börjat sova skapligt bra nu, vilket gör att själen mår bättre! Så när jag vaknade imorse vid åtta så hoppade jag i täckbyxorna & liftade in till stan för att få gå på nya stigar med hunden. (Aldrig sett Lollo så morgonpigg.) Väl hemma dukade jag upp bordet med godsaker, kokade te o tände ljus, dagen ska börja på topp. Nu har jag bäddat ner mig i sängen igen o ska snart samla nya krafter till att kliva upp för andra gången denna morgon. Idag väntar min allra första dag på en fem veckors lång praktik, o ja jag är väldigt förväntansfull!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback