Someone i us to know

image description
Jag fortsätter att plocka ur det fina ur mina dagar. Gårdagen då jag slutade klockan tio på morgonen tog jag vara till max, tog mig en två timmars promenad från ren hem till lilla röste. Har då aldrig kännt mig så uttittat i hela mitt liv, var nog ingen som hade sett en tjej verkade det som.. Lollen uppskattade inte mitt tänk med att han skulle tycka att det var skönt med motion, så han fick jag bära under armen titt som tätt. 
Eftersom jag nu lever det perfekta livet (ingen skola) så ställde jag mig o bakade eget lingonbröd, må vara bland det godaste jag ätit! & en kladdkaka till besöket vi hade igår.  Idag är en ny bra dag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback